Kom i gang

Så nemt er det

1. Serveren sættes op

Afhængig af, hvad I skal have scannet kan der være behov for at der opsættes en server i jeres eget netværk. Skal I kun have scannet cloud-baserede produkter, som Office 365 eller hjemmesider behøver I ikke selv at hoste.

2. Regler opsættes

Datascanner kommer med et indbygget scan for CPR numre. Men har I andre særlige fraser der skal scannes efter, opsættes systemet til dette.

3. Scanningen startes

Når systemet er konfigureret startes det første scan. Tidshorisonten på scannet afhænger af størrelsen på det der scannes. En mailboks kan typisk scannes indenfor få timer, mens store fildrev kan tage flere dage.

4. Modtag Rapport

I modtager løbende resultater fra scanningen og kan håndtere dem løbende. Resultaterne vises i Datascanner rapportmodulet, hvor brugere kan håndtere resultater direkte. Har du eksempelvis fået en notifikation om et CPR nummer i din mailudbakke klikker du blot på “Åbn mail” i rapportmodulet, hvorefter systemet åbner den relevante mail, som du skal tage stilling til.

Udfyld nedenstående felter med dine oplysninger, så sørger vi for at kontakte dig!

Kontaktinformation

– eller kontakt os med det samme

 

Frederik Denning